streda 21. decembra 2011

Juhoslovanský punk 1980-1990 - "Diskografija: Ploče, kasete"

Malý preddavok k nadchádzajúcej knihe ktorú by som chcel postupne dávať na blog. Dostal som sa k nej vďaka chlapíkovi zo Srbska, hrajúceho v kapele VRISAK GENERACIJE. Vďaka.

Je to zoznam vydaných nahrávok a demo kaziet punk/HC/grind kapiel z bývalej Juhoslávie ktoré vyšli v rokoch 1980 - 1990. Zoznam určite nie je kompletný, ale zahŕňa zásadné nahrávky a kapely.















Ako bonus tu ešte je výborný sampler NIGHT OVER YUGOSLAVIA, kazeta, ktorá pôvodne vyšla pod názvom "Noc nad Jugosalviom" v r. 1984 (pozerám, že nie je zahrnutá v zozname - myslím, že takých nahrávok bude viac)a neskôr vyšla ako bootleg. Hrubý zvuk a hrubý punk. Rip nie je môj, ja som len oskenoval obal.






http://www.multiupload.com/AI1ND8S63R


---------------------------------------------------



Discography of Yugo punk vinyls and tapes released during period 1980 - 1990. Taken from book "PUNK U YU" (1990), written by D.Pavlov and D. Šunjka.

And bonus - great tape with Yugo HC/punk bands from 80´s!



mišo

1 komentár: