nedeľa 23. marca 2014

LEN ŠTRK A IHLY "Herman" CD-E.P. (1993)


"A ich syn je Herman
a Herman je otec
otec je otec
a otec je otec..."


(LEN ŠTRK A IHLY - Motýle)


Táto skladba mi znie v ušiach a evokuje mi časy keď som niekedy v roku ´93 v éteri zachytil Rádio Ragtime (vtedy sa ešte chvíľu delili o vysielaciu frekvenciu s Rádiom Zóna) a otvorili sa mi nové hudobné obzory. Vďaka relácii Demoextáza a dobrému vkusu miestnych DJ-ov som neskôr mal na kazetách ponahrávané rôzne zaujímavé spolky, žiaľ tieto rádiové nahrávky som už dávno premazal. Hm, škoda.


Bratislavská kapela so zaujímavým názvom a ich EP debut. Ponurý alteratívny rock s "menčesterským" nádychom.



http://www.multiload.cz/stahnout/799991/len-strk-a-ihly-herman-ep-zip/





-----------------------

Slovakian alternative rock band from early 90´s. If you are into shoegaze-rock, HAPPY MONDAYS, Manchester rock scene -you should try it.


Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára