streda 2. septembra 2015

MUZIKA - KOMUNIKA má 6 rokov


Je to tak, celkom nenápadne sa blog MUZIKA-KOMUNIKA dožil šiestich rokov. Aj som na to trochu pozabudol, tak aspoň dodatočne krátke ohliadnutie.




V prvom príspevku na blogu z dňa 27.8.2009 som napísal toto:

MUZIKA-KOMUNIKA

...je viac ako hudba.
...is more than music.


Myslel som, že okrem suchého pridávania MP3ojek a neuchopiteľných linkov to trochu ožije, že sa ozvú ľudia, dajú komentár, budú zdieľať nahrávky, vymeníme platne, napíšu zážitky z koncertov a pod. Ono sa to aj stalo, aj keď v menšom rozsahu ako som čakal. Ale vďaka všetkým čo napísali "len tak". Dík všetkým čo prispeli, čo poslali link, čo pomohli pri digitalizácii nahrávok...

Je pravda, že tých ľudí bolo menej, ale zase o to viac ochotných, veľmi nápomocných a bez nich by blog takto nevyzeral.

Pokračovať v blogu budem naďalej, pomalším tempom samozrejme, predsa to je len moja kratochvíľa pri rodine, práci, povinnostiach...
Opäť budú platne, kazety, CD i ziny. Mám ešte nejaké resty, tak verím že ich napravím.

Do počutia.

Mišo


P.S.
A ešte ku tej komunike/komunikácii:

Nedávno som dostal mail od slovenskej interpretky DAGMAR WON LICHOTS, ktorá si spomenula na nahrávanie svojej skladby pre kompiláciu V/A BLUE COMPILATION - New Slovak Rock Groups" (1993), ktorú som na blog dal pred nejakým časom. Mne tá skladba trochu pripomína Laurie Anderson.


"...bola to doba, ktorá pravdu povediac nepriala ľuďom, ktorí by pre kumšt
urobili všetko. Scéna bola tak povediac obsadená starými kádrami a
zarobiť sa dalo iba ak ste robili "umca-umca". Keď som s chlapcami
došla do Bratislavy, malo sa robiť úplne niečo iné, ale nebol
kláves...Zháňalo sa to po celej Blave ( spolu s Gregorom)... viem, že
sme boli aj u Pala Hammela na Záhradnej ulici... už si ani nepamätám,
odkiaľ boli tie klávesy, no... nervozita vrcholila chcela som odísť,
tak sme s chalanmi iba natočili nejaké vokály, nech sa už niečomu v
štúdiu priučíme.... nuž po polroku mi napísal Tibor Rostas zo Shellwoy
a spravili sme 2 pesničky na albume David...
nahrávalo sa v Leopoldove, ani nehovorím o podmienkach, ale ďalšia
skúsenosť! Ja vlastne prvé nahrávky ani nemám, preto bolo dosť
príjemné sa vrátiť do mladosti.
Koncerty...niečo s Money Factorom, s Dodom Dubánom boli plány, ale osud
zasiahol! Niektorí dosť šikovní hudobníci si zvolili cestu "hudobnej
prostitútky" a prešli! ...

... pozháňala som si na tú dobu kvalitný stroj so zvukovou kartou a začala konečne robiť to, čo ma najviac bavilo a komponovať. Odišla preč a prešla konkurzom vonku pre F. Zappa tribute band, ale to je už absolútne iná kávička. A nahrávky... demáčov a kvalitných kompozícii po milú r.ť. Ale je to Pandorina skrinka. Teraz by som napríklad dala do tej Padidáám dobrú basu a stringy, možno by to šlo...

S pozdravom DWL"


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára