pondelok 4. decembra 2017

KONEC LÉTA (1995)

KONEC LÉTA je projekt členov z kapiel PLASTIC PEOPLE OF THE UNIVERSE, PSÍ VOJÁCI, GARÁŽ, DOMÁCÍ KAPELA...

Hudobne je to eklektická alternatíva s typickými prvkami všetkých vyššie spomenutých kapiel.

Kazetu som mal z Prahy, z obchodu Black Point. Keď som pred časom prehrabával kazety, tak som našiel ešte jednu kópiu. Tú druhú kazetu som už však posunu jednomu kamošovi, znalcovi alternatívnej muziky.

On mi na oplátku poslal tento link, kde si nahrávku môžete stiahnuť.
Neviem, či je to rip z kazety, alebo z CD.























----------------------

Review from Disgogs says: 

"Summer's End" is a very obscure album from Plastic People Of The Universe people, and other experimental musicians of the Czech underground. Elements of Henry Cow, Pere Ubu and PPU mix in a heady strange brew. 


Complete release info:


Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára