štvrtok 10. mája 2018

ANKYLYM - "Instrumenty" (2003)


Jedna z prvých nahrávok od ruskej kapely, čo som kedy mal. 
Nie je to však rip z mojej kazety, je tu link na ich bandcamp.
ANKYLYM hrajú taký divoký osobitý folk-punk-ethno-core.
So spevákom kapely, Iljom, som si nedávno trochu písal o ruskej nezávislej scéne a pred časom som ho stretol aj osobne na petrohradskom výlete - bol som sa pozrieť koncert jeho novej kapely Bytie, v klube Ionoteka.






















https://ankylym.bandcamp.com/album/instrumenty-2003
















Info o nahrávke: Анкылым ‎– Инструменты

---------------


ANKYLYM

The band was formed in St Petersburg, Russia in 1997, playing art-punk with some ethnic sounds. In 2004 band turned acoustic and experimental, using traditional Russian instruments – balalaika and bayan (Russian accordion) in punk/hardcore/metal vibes. New material was defined as "folk-slaughter" and "folkened art-core".

Mišo



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára