štvrtok 3. januára 2019

Mix tape


Prvý tohtoročný príspevok zahŕňa jednu stranu kazety /mix-tape-u/, ktorú poslal Jožo od Michaloviec. Mali by na nej byť tri skladby skupiny A STRANGER, ktorú mám v sekcii "wanted nahrávky". Napísal mi ku tomu mail z ktorého vyberám:


Práve som natrafil na parádne 3 skladby, o ktorých som si len pamätal, že ich púšťal Čurný, alebo skôr už Gregor v niektorej "independent" relácii na Rock FM rádiu, cca v 1996, a že kapela mala v názve "Stranger", a že pochádzala z niektorého mesta, čo malo v názve niečo z Váhom...   :-)




Teraz pri hľadaní hesla "skupina strangers  1996 "nothing to do"" ,dostal som sa opäť k blogu s info , že wanted: "A STRANGER (Nové mesto nad Váhom)"  



Posielam komplet stranu kazety, nemám teraz možnosť to strihnúť... Hneď po "skladbe" izbového projektu "Beliaal", kde každý dostal takmer zásadne do ruky nástroj, na ktorom nevie hrať, sú od 4:41 do  16:10  tri skladby od Stranger...    ...potom zas moje haluze na basu a tak... 

Rok si pamätám len približne, a to vďaka ešte jednej stope - niekedy v auguste (snáď) 1996 sme hrali v klube Excenter v Košiciach, a tam som si všimol plagát, podľa ktorého tam hrali týždeň pred nami, čo ma vtedy zamrzelo, že som o tom nevedel ... :-)

Download:

-----------

Veľká vďaka Jožo!

--------------

Mix tape with some home-experimental-rehearsal recordings and three sonx from band (it supposed to be) A STRANGER from Rock FM radio.




Mišo


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára