streda 1. apríla 2020

Mäso / Acoustic Front ‎– split kazeta (2000)


Zaujímavá kazetka. 
Zvolenskí experimentálni HC/metláci Mäso vs. akustický projekt Acoustic Front (heh, dobrý názov), čo robil týpek menom Richard, ktorý vydával kazety/vinyly na svojom labely UPS (Underground Punk Support).

Mäso som videl naživo tuším len raz, na MNVéčku na Zaježovej, rok cca 1998.

Holandský UPS label bol zase pre mňa jedným z prvých zásadných labelov, vďaka ktorému som sa zoznámil s internacionálnym HC/punkom. 




















Mäso_Acoustic Front_split cassette (2000).rar

-------------------




















V download linku je aj kompletne odfotený booklet patriaci ku tejto kazete.

Info: https://www.discogs.com/M%C3%A4so-Acoustic-Front-M%C3%A4so-Acoustic-Front/release/11673375

-------------

Alternative punk/metal/HC/crust/crossover from Slovakia and 100% DIY acoustic punk from Holland.

----------------------------------

Pozri prípadne aj môj druhý blog GalériART, ktorý predstavuje jednak moju výtvarnú tvorbu, ale taktiež aj výtvarné prejavy iných ľudí, najmä tých s určitým handicapom, alebo so znevýhodnením. Zaujíma ma najmä neškolené umenie a umenie outsiderov - teda "art brut"/"outsider art", či mail-art. 



Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

CompilaZoo n°1 (1996)