piatok 3. apríla 2020

Zabloudil ‎– Zabloudil (2001)


Zabloudil - český experimentálny noise.

Pri prezeraní obsahu distier som mal som túto dosku v ruke niekoľkokrát, ale nikdy som ju nevzal. Ani neviem prečo. Má krásny obal.


Zabloudil mám inak celkom rád, mám ich veľkú ružovú dosku, žltú kazetu, splitko s M.P.A. aj CD-čko. Ale počúvam to málo. Kapelu som videl aj pár x naživo. 

Prvý raz v Stoke, spolu s God Is My Co-Pilot (rok 1998?) a ostatný raz tuším v A4-ke. Neviem už presne. Je to už dávno.Viem, že znova hrajú v rozšírenej zostave, tak ak budú niekedy bližšie pri Bratislave, pôjdem sa na ich znova pozrieť.

Toto je EP s fragmentami z dvoch koncertov. Jeden track je živák z Jönköpingu (Švédko). Kdesi v krabici sa mi povaľuje kazeta, na ktorej je živák kapely TELEFON (tiež práve z Jönköpingu), musím sa po nej poobzerať. V roku 1998 šli práve tieto dve kapely spoločné škandinávsko-pobaltské turné.

--------------------------------------
Pozámka pod čiarou, totálne insajderská: Čo tak vydať 7" EP Zabloudil - Live in Schrott Bar (Biel/Bienne, CH) 2001? Heh.
--------------------------------------





















https://papagajuvhlasatelrecords.bandcamp.com/album/zabloudil

Info: https://www.discogs.com/Zabloudil-Zabloudil/release/1973345

--------

Czech experimental/no wave/avant-noise.


Mišo


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára