nedeľa 26. decembra 2010

GRUPA VILNIS - Demo CDr :: 2007

Lotyšský punk aj alternatíva boli pretriasané na blogu muzika komunika viac krát.Tento krát sa vrátim ku jednej mne celkom blízkej kapele (blízkej najmä preto, lebo ma vrelo prijali, keď som cestoval po Lotyšsku a zastavil sa u nich v mestečku Kuldiga a tiež 2 krát koncertovali u nás v Blave, tak sme sa spriatelili)s podivným názvom GRUPA VILNIS. Spomínam ju trochu aj v súvislosti s nedávno "postovanými" koncertami na Garážach. GRUPA VILNIS odohrala oba svoje bratislavské koncerty tam, raz s DUCKSTAB a VINTAER, druhý krát im predskakoval FANTAGHIRO. Na tom druhom bola na koncerte slabšia návštevnosť, na Tyršovom nábreží totiž hrali zadarmo OLYMPIC. Bez srandy.

Kto G.V. naživo nevidel, môže si aspoň vypočuť demo:



http://www.mediafire.com/?v17hbdsxsj6rp03



Na pamiatku mi zostala aj fotka od nás doma na záhrade - my (Lucka a ja) + kapela a náš kamoš Rado:



---------------------------------------------------------------------------------

+Tu je ešte môj článok o Lotyšskej scéne (už sa tu na blogu objavil, teraz som ho však preskenoval priamo zo zinu DRUNK NACH OSTEN pre ktorý bol písaný a kde ho "graficky upravil" vydavateľ Pája).








Mišo

-----------------------------------------------------------------------------

Latvian indie/alternative post-HC band GRUPA VILNIS and their demo from 2007.
Post punk...post HC...post whatever...Waves of expressions...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára