pondelok 27. decembra 2010

OSLÍ UŠI (časť 1.) zin

Tieto dni mám trochu viac času, tak som sa rozhodol dať sem niečo rozsiahlejšie. Český fanzin OSLÍ UŠI patrí medzi "top" ziny aké kedy v ČSSR vyšli. Vyzerá ako taký "umeleckejší Maximumrockandroll". Niektoré veci sú aj z neho prebrané. Vydavateľ s prezývkou Osel spravil pekný výber hudby (punk, alternatíva, všeličo) a aj "artworku", no skrátka je čo čítať aj na čo pozerať.
Keďže je hrubý jaxviňa, rozdelím ho na viac častí a postupne budem pridávať. Mal som ho už od kamoša naskenovaný, no niektoré časti mi zmizli, tak som doskenoval tie stránky ja. Je to dodnes inšpiratívny zin, potešil by som sa keby niečo také vyšlo v súčasnosti. Toto vyšlo koncom 80tych rokov.




-------------------------------------------------------------------------------
http://depositfiles.com/files/6t3c1dqsx
-------------------------------------------------------------------------------



------------------------------------------------------

Great czech zine (first part of it) from the end of 80s.


mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára