utorok 31. decembra 2013

PF 2014


Toto je posledný príspevok tohto roka. Ďakujem za priazeň, za komentáre, za výmeny linkov, za nahrávky, za maily, za kazety a platne, ktoré sme menili. Uvidíme sa/počujeme sa v roku 2014.


V roku 2013 mi zostávalo na blog už čoraz menej času. Ale bol to dobrý rok, ba výborný. Priniesol nové bývanie, novú prácu (takže už nie len výtvarné/terapeutické aktivity s mentálne postihnutými, ale už aj s Rómami a takiež ilustrovanie komixového príbehu do časopisu,) narodil sa mi druhý syn, pomaly sa rozbehla kapela...
Bol to rok aktivít, výstav, práce, občasného písania, pozerania filmov - jeden z mojich naj bol fínsky "THE PUNK SYNDROME" o punkovej kapele, ktorú tvoria ľudia s mentálnym postihnutím(!), hrania, čítania a počúvania. Verím, že budúci rok mi opäť zostane priestor aj na tvorbu MUZIKY-KOMUNIKY. Možno nahrabem energiu aj na zorganizovanie nejakého koncertu - tento rok som zavolal sympatických Macedóncov FONIJA a Chorvátov VLASTA POPIČ ku nám na garáže.

V pláne mám zverejniť niekoľko zaujímavých hudobných nahrávok, starých videozáznamov, dokončiť resty - doskenovať fanzin OSLÍ UŠI a začať skenovať nejakú novú knihu/zin ako čítanie na pokračovanie, intenzívnejšie pracovať na tvorbe druhého blogu CERUZOU A FARBOU, vydať (už konečne!) druhé číslo zinu MUZIKA-KOMUNIKA, nové skladby a koncerty so ŠIGELOU a vydanie demo nahrávky.
ŠIGELA momentálne vymýšľa nové skladby, niektoré z nich zahráme aj v Brne - na akcii pod názvom "Hardcore/punk proti konzumu a komerci Vol. 3 + křest Hluboké Orby č. 30" - v marci 2014. Tak sa tam možno uvidíme.




ŠIGELA (Bratislava) - melancholický retro/post punk, pár akordů + jednoduchý rytmus, v hudbě ozvěna kapel jako byla např. GRAŽADANSKAJA OBORONA, v sestavě ex-STEH/S.I.K.A. atd. lidi, poprvé v Brně...

(z newsletteru o koncerte)


----

Začiatkom tohto roku sme boli s rodinou na krátkej dovolenke v Anglicku. Okrem chodenia na výlety (napríklad na magické miesto v Uffingtone, kde je kopec v zemi ktorého je obrazec veľkého bieleho koňa z dávnych dôb),



Uffingtonský biely kôň 

(Inak ten Kôň sa nachádza aj na obale dosky od XTC - English Settlement :)

alebo na útesy Seven Sisters kúsok od Brightonu:




Môj syn Matúško a ja na útesoch Seven Sisters, Sussex




Matúškova špinavá bota

- sme sa flákali aj po obchodoch s platňami a jeden zo suvenírov, čo som si doniesol bol aj tento cut ´n ´paste punkový fanzin ONE WAY TICKET TO CUBESVILLE. Ako novoročný darček pre vás tu dávam z neho vystrihovačku kapely ACTIVE MINDS:



Môžeš si ich postaviť do obývačky.


A kto má záujem o celý fanzin tak je tu:




http://ulozto.net/xsf2EsXu/one-way-ticket-to-cubesville-no-9-zine-zip


Kúpil som ho v obchode ALLAGESRECORDS v Camden Town, kde sa za férové ceny dajú nájsť zaujímavé veci - ja som našiel napr. dvoj LPčku Swiss Punk Benefit od ROMP prod., alebo starú dobrú vec - LPčku DOG ON THE ROPE, či kompilácie KILLED BY DEATH a HYPED TO DEATH na CD-čkách. Ak budeš mať cestu okolo, stav sa tam.


Okej, pekný zbytok Starého roku a dopočutia v tom Novom.



-------------------------------


See you next year dear readers. More records/recordings from folk to noise and from 60´s rock to grind core will come.


Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára