sobota 3. mája 2014

MIX TAPERS DO IT BETTER no. 2 zine


US zine o kazetách pre priaznivcov magnetofónov, dvoj-deckov a hlavne starých dobrých pások.
Časák som našiel vo free boxe na koncerte v Brne. Kamoš Herbert mi vravel, že ku tomu bola aj kazeta, tú som však neobjavil.
Toto je druhé číslo. Ak máte prvé, či nejaké iné, dajte vedieť.




http://uloz.to/x528qg6N/mix-tapers-do-it-better-2-zip


Čítal som kdesi, že nahrávanie a vytváranie vlastných hudobných výberoviek je jedna z najrozšírenejších foriem umeleckého prejavu mladých. Teda v dnešných časoch skôr už formou nejakých MPtrojek či Ipod-mixov.

Pre mňa boli nahrávané mix-kazety základom poznávania muziky. Nahral/vytvoril som si ich z rádiových relácií desiatky a mnoho ďalších som ponahrával kamošom. Nahrával som muziku z vinylov, z kaziet a z CD-čiek, tvoril obaly a posielal kade tade po svete. Koncom 90-tych a začiatkom nultých rokov ešte fungovali výmeny kaziet poštou, no postupne to žiaľ upadlo.


Ale niekoľko obalov z mojich mix-kaziet mi ešte ostalo:








Tieto kazety sme počúvali v aute počas našich turné s kapelou.





Playlist jednej z mnohých kaziet čo som posielal na internacionálne výmeny.










Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára