štvrtok 8. februára 2018

MASOMLEJN - Live (Olomouc, klub Mikuláš, 1986)



Koncert českej new wave/punk/HC kapely MASOMLEJN. Živák je z Olomouca, z klubu Mikuláš, rok 1986. Vyšlo to na kazete v r. 1987 pod hlavičkou S.T.C.V., čo bola "distribúcia" kaziet, ktoré roztáčal Petr Cibulka.






















https://www.sendspace.com/file/mc16zf







Info o nahrávke:

Digitalizáciu nahrávky som dal spraviť cez jednu firmu.


Pán od ktorého som kazetu zohnal rozpredával svoju zbierku z 80-tych rokov a mal ju priamo o P. Cibulky. Ku kazete mi napísal:

"Zdravím 
Tak jsem zkusil najít na netu něco o Mikuláš 86 - nenašel. Je k dispozici- třeba na YouTube jenom Mikuláš (Mixuláš) 1988. Tak jsem si kazetu znovu přehrál a tracklist přibližně rekonstruoval (Názvy písniček jsou neoficiální) 

Masomlejn Mikuláš 1986 


1 Šlapou mi na nohu 
2 Dej mi 
3 To přejde 
4 Mašle 
5 Magna charta 
6 Je vůl 
7 Delegace z vesmíru 


1 Venku prší, u nás je teplo 
2 Se mi zdálo 
3 Lepší ruka zdravá (cover Třírychlostní Pepíček) 

5 Lisovaná hlava 

Je to kazeta EMGETON 45..."

----------

Czech new wave/punk rock band. Live concert from Olomouc, club Mikuláš, 1986. Quite rare stuff, I think.



Mišo


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára