pondelok 9. apríla 2018

Kazety na ripovanie


Nedávno som po dlhšom čase znovu natrafil na jedného nadšenca ktorý stále nahráva a mení kazety. Posledných vyše 20 rokov som viac, či menej intenzívne nahrával magnetofónové kazety, menil ich, vyrábal obaly a písal som listy, ktoré som potom posielal v pokreslených obálkach kade tade po svete. Ostatných cca 6-7 rokov bolo však čoraz ťažšie nájsť niekoho kto by v tom stále išiel. Iste zopár noisecoreových bláznov hej a v poslednom čase je z toho vlastne trochu aj táká hipsterso-trendová záležitosť, ale ja myslím takých tých "old school" týpkov. 

No ako spomínam, na jedného som natrafil, niečo sme už pomenili a niektoré z tých kaziet by sa mohli časom objaviť aj tu na blogu. Zháňam však niekoho, komu by sa chcelo - nezištne - kazety ripnúť do MP3. Teda len za to, že by tak vlastne získal tú nahrávku. 
Ja už čas na ripovnie kaziet nemám. Môžem to síce dať spraviť nejakej firme, no to sa mi zase až tak moc nechce. 

Tak kebyže niekto máte záujem a možnosť ripovať kazety, dajte vedieť, pošlem zoznam titulov a možno vás z toho niečo zaujme.




















Alebo sa ozvite aspoň tí, čo máte radi výmeny.

Dík!

miso.komunikacia@gmail.com

Mišo


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára