sobota 14. apríla 2018

ZA 2 PIVA - výber


V priebehu uplynulých týždňov som dával na blog výber z niekoľkých článkov z rôznych menej známych predrevolučných fanzinov - PUNCH Journal, ZVONKOHRA PSÍHO BALETU či ZAGOR - a dnes to uzavriem dvoma profilmi kapiel VIDIEK a KOBRANOCSKA zo zinu ZA 2 PIVA.

Vidiek boli spolu s kapelou Banket mojimi prvými hudobnými favoritmi, taký prvý letmý dotyk z alternatívnym pop/rockom. Obe kapely mali nasadené v roku 1988 v relácii Triangel svoje klipy, ktoré som s údivom sledoval, lebo to znelo dosť odlišne od vtedajšieho klasického soc-pop-mainstreamu. Obe kapely mám rád doteraz a z času na čas si púšťam ich dosky. Potešilo ma teda, že som vyštrachal v zine Za 2 Piva pozitívnu recenziu práve na vystúpenie VIDIEKu.






















Poľská KOBRANOCSKA taktiež nie je žiadna hudobná zverina, skôr taký rock/hard rock s punkovým nádychom. 

V knihe "Kytary a rěv" je info, že to bola jedna z mála zahraničných punkových kapiel, ktoré hrali koncert v ČSSR pred rokom 1989, teda ešte okrem TOTEN HOSEN, TRYBUNA BRUDU, či THE EX.


























Tu je taký ich punkovejší živák: https://youtu.be/dCG0A4EUjYI

Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára