nedeľa 17. júna 2018

BOZOKA - jeden song z MiniDisku (2002/2003?)


Tento piatok som sa dlhých rokoch dostal ku nahrávkam z dvoch MiniDiskov, na ktorých sú zaznamenané rôzne nahrávky našich starých kapiel - teda hlave kapely S.I.K.A. Keďže S.I.K.A. začínala zhruba v rokoch 1998/99 chystám sa ku 20-temu nedožitému výročiu kapely niektoré z tých nahrávok zavesiť na blog aj spolu s nejakými staršími fotkami z koncertov/skúšobne.























Jeden song na disku je ale od kapely BOZOKA. 
Info o tejto obskúrnej emo/weird-core kapele nájdeš tu: 






Názov toho songu neviem, ale v jeho úvode Maťko (bicie/spev) hovorí časť textu:

"Až keď strom vyrastie v skúmavke... až keď pocit bezpečia zaznamenajú..."



Veľká vďaka patrí Tobiášovi za ripnutie oboch MiniDiskov.


---------------

Pozri prípadne aj video z Garáží, kde je aj kúsok z koncertu kapely BOZOKA:

Video: 


Plagáty z koncertov kapely BOZOKA:






























------------------------------
------------------------------

Koncert report:

Inak teraz v piatok bol na Garážach výborný koncert jedného z členov holandských experimentálno-punkových THE EX, ktorý hrá sólovo pod menom Zea. Okrem neho hrala aj post-punková alternatíva Veľká Potreba zo Sv. Jura, experimentátori Jolana a Bolka a ja. Za tých 22 rokov, čo navštevujem garáže (prvý krát som tam bol na koncerte 20.7. 1996) a čo som tu hral s rôznymi kapelami, to bol môj prvý sólový koncert na tomto mieste.

Najbližšie by som mal hrať na punkovom fesťáku Opičí Bál.
Info: http://bandzone.cz/sigelapunk

Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára