utorok 20. augusta 2019

Električni Orgazam ‎– Električni Orgazam (1981)


New wave zo Srbska. Ku ich platni som sa dostal vďaka Maťkovi, prvému gitaristovi kapely BETON (toho času ešte gitaristovi S.I.K.A.). Ten si ju kúpil na našom balkánskom turné najmä kvôli peknému kolážovému oblalu. Keď som si dosku od neho neskôr požičal, aby som si ju nahral, tak sa mi páčila, až som ho uprosil, aby mi ju predal. To bolo dakedy v roku 2003. 



















Teraz na cestách po Chorvátsku a Čiernej Hore som v Šibeniku objavil CD shop a mali tam takú CD-kolekciu, 6-pack s prvými šiestimi albumami tejto kapely. Šiel som do toho. Tu je teda tá ich prvá vec, debut z roku 1981.

























Download:

















Discogs info: 



















----------

New wave from Yugoslavia. Električni Orgazam. Their debut album. Great cold-post-punk with saxophone and organ.

Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára