streda 9. septembra 2020

VIKTOR CLEANER - 1. demo (1995)


Kamoš Maťo, dlhoročný zberateľ zaujímavých pozabudnutých nahrávok zverejnil na svojom blogu DIGI LP A MC kazetu kapely Viktor Čistič. Mám z tej nahrávky radosť, lebo koncert kapely som zhliadol v petržalskom kulturáku a bola zábava. Na koncerte sme boli s kamošom Janom, ktorý si na koncert pamätá takto:

No ja si ich na koncert spominam ako na dost energicke vystupenie, malo to gule. A chalani z kapely sa tesili ze divaci skacu a poguju na neznamu kapelu, niekde v zapadnutom kulturaku na sidlisku. Vtedy som este chodil z koncertov viac spoteny heh. A tusim mi chybal nejaky drobak na tu kazetu a nemali s tym problem.

Kamoš si po koncerte kúpil ich druhé demo Necrophilly Hell 902 10.´, takže ten koncert datujem tak na rok 1996, asi jeseň.

-------------------

Info o prvej demonahrávke: V lednu roku 1995 plni sebevědomí přichází do studia Vintage - pánů Pešouta a Lautrbacha - v Průhonicích a světlo světa spatřuje první demosnímek pod názvem Victor The Cleaner. V té době se již naposledy mění název a to prostým překladem do češtiny, a tady na Viktor Čistič.








Demo stiahneš tu:

https://zberatelp.blogspot.com/2020_09_06_archive.html

Vďaka Maťovi, že kazetu na základe mojej prosby zohnal a ripol.

---------

Punk rock band from Prague and their first demo.


Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára