pondelok 18. januára 2010

NEřád zine - číslo 0 + číslo 1 (1992, 1993)


Dnes dve čísla zinu (no, skôr newsletteru) NEřád, ktorý je staršieho dáta ( roky ´92 a ´93) a teda dávno stratil na aktuálnosti, no dávam ho tu najmä preto, lebo v nultom čísle je rozhovor s THOSE WHO SURVIVED THE PLAGUE - HC kapelou, ktorá bol pre mňa zásadná.(pozri:http://www.myspace.com/thosewhosurvivedtheplague alebo: http://rockin-noiz.blogspot.com/2008/10/those-who-survived-plague-plan-to-end.html). Videl som ich v Obkase na Vajnorskej (v ´96/´97-om?) a bola to pre mňa "šupa", snáď prvá angažovaná kapela, ktorú som videl, no a v prvom čísle sú zase okrem iného aj recenzie na GOD IS MY CO-PILOT, ďalšia pre mňa významná kapela, jedna z prvých (vlasne prvá) experimentálnejších HC vecí, čo som počul. Hrali v Blave v divadle STOKA spolu zo ZABLOUDIL(v ´97/´98-om?).
Zin NEřád robil, myslím, Martin Valášek, ešte pred zinom MALÁRIE.

číslo 0.




hej, dosť krátke...

číslo 1.







Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára