piatok 2. novembra 2012

Texty kapiel



"Keby mal niekto záujem o naše texty, tak sú tu..."







V deväťdesiatych a začiatkom nultých rokov bolo na punkových a hardcore-ových koncertoch pekným zvykom rozdávanie textov. Kapela, ktorej prejav bol často krát málo zrozumiteľný, hlavne čo sa spevu týka, rozdávala svoje texty na papieri. Niektoré boli písané rukou, niektoré strojom alebo na PC. Veľa textových príloh malo aj grafiku, či kontakt, na niektorých boli len slová. Bol to podľa mňa taký dôležitý komunikačný prvok, ústretový krok od kapely a zároveň možnosť pre poslucháča vziať si ich texty domov a aj po vyšumení hluku z koncertu si texty opäť v kľude prečítať.

Ja som si texty od kapiel vždy zväčša vzal a aj keď sme hrávali s našimi kapelami, texty sme rozdávali. Niektoré som už postrácal, niektoré ešte mám. Pár ich nájdeš tu v tomto linku:


http://www.ulozto.sk/xLM3ZSh/texty-kapiel-zip


Texty kapiel:

SYSTEM OF GREED, BRAIN ACTIVITY ZERO, BOZOKA, KOBRA 11, TERRA RIOT, S.I.K.A., RIOT IN OPERA, VANDALI, SEE YOU IN HELL, STEH



Mišo


-------------------------------------------------------


Lyrics sheets of few Slovakian/Czech bands.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

CompilaZoo n°1 (1996)