nedeľa 11. novembra 2012

V/A DELIRIUM TREMENS 028 (1994)


"Kedysi dávno, na začiatku 80-tych rokov začal môj kamoš vydávať fanzin s názvom DELIRIUM TREMENS. Ja som sa k nemu pridal asi tak v 84-om roku.
Bavilo ma robiť rozhovory s kapelami z celého sveta, písať si s nimi, čítať "scene reporty" a robiť recenzie na kazety a fanziny.
Ale všetko má koniec, bohužiaľ ..... alebo môžete začať znova.

Neskôr sme s vydávaním fanzinu prestali. Vydávanie sa preťahovalo. Bolo už otravné čakať taký dlhý čas na odpovede. Niektorým trvalo neskutočne dlho, kým poslali reakciu na naše otázky. Ale celkovo vyšlo sedem čísel fanzinu, ja som sa podieľal na posledných troch. Keďže sa mi za ten čas nazbieralo doma veľa demonahrávok kapiel s ktorými som si písal, rozhodol som sa spraviť z nich kompilačné kazety pod názvom DELIRIUM TREMENS.
Nie preto aby som na tom zarobil, ale preto aby si zaujímavé skupiny zo sveta mohli vypočuť aj iní ľudia.
Kazety som robil a vydával od roku 1985 do roku 1995. Počas tohto obdobia som vydal 30 pokračovaní.

Celkom som za to obdobie predal, vymenil či rozdal okolo 5500-6000 kaziet.
Najlepšie na tom boli tie kontakty, priateľstvo s ľudmi po celom svete. Najhoršie boli poštovné náklady.
Taktiež som písal aj "scene reporty" pre rôzne zahraničné fanziny..."


Marko Orava


Toľko autor kompilačiek o svojej "vydavateľskej činnosti". Pár titulov z jeho produkcie som už na blog dával, dnes je tu výberovka s poradovým číslom 28. Kopec obskúrnych spolkov z celého sveta - za všetkých spomeniem aspoň DILONIS z Lotyšska, špinavý pivničný chaos-punk/core, OLGOJ CHORCHOJ z Čiech, kanadských šialených noise-core-istov DECHECHARGE či PICHISMO z Ukrajiny. Ale je ich omnoho viac. A celé to završujú TATUERADE SNUTKUKAR zo Švédska!






http://www.ulozto.sk/xK1nnPE/d-t-028-zip





--------------------------------------------------------------------------


Great international punk/HC/noise compilation.


info:

http://www.discogs.com/Various-Delirium-Tremens/release/761450


+ Interview w Marko from Croatian zine VAPAUS:






Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

CompilaZoo n°1 (1996)