nedeľa 21. októbra 2018

KooperativnishtyaK - Тюмень - Сити (1989)


Nejako ma stále neopúšťa náklonnosť ku "ex-USSR punku", takže dnes opäť jedna staršia nahrávka, teraz od sibírskych podivínov Kooperativ Nishtyak.



























https://kooperativnishtyak.bandcamp.com/album/1989


Nie som si úplne istý politickými postojmi týchto rôznych kapiel, predsa Rusko je špecifické, no hudobne ma to dosť baví. Istú dilemu som riešil napr. aj pri koncerte na počesť E. Letova, skúsil som vtedy osloviť niekoľko povolaných ľudí, ktorí mi dali odpovede na niektoré moje otázky. 

Mám v pláne zistiť toho o kapelách z bývalého ZSSR viac a spraviť taký väčší profil, či článok.  


Tak v blízkej budúcnosti snáď nahrávky od ďalších kapiel...

----------

Weird rock/punk from Tyumen/Moscow.


Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára