pondelok 15. októbra 2018

Výber z časopisu SKLEPNÍK - rozhovor s Jiřím Gruntorádem / Libri Prohibiti /


Teraz v sobotu som dilemu kam ísť na koncert rozlúskol jednoznačne - Prúmyslovku aj Lycanthrophy som už naživo videl, takže voľba padla na Krch-Off, undergroundovú kapelu výborného českého básnika Krchovského (živák aj staré demá jeho predošlej kapely ORA PRO NOBIS som kedysi dávnejšie už na blog dával). Hudobne sme sa preniesli tak o 30-40 rokov naspäť a ten, kto pozná Krchovského básne, vie, že je to najvyšší štandard potemnelého, morbídneho a čierneho humoru.

Aby ilúzia dávnych undergroundových časov bola dokonalá, dostal som sa na koncerte aj ku dvom číslam samizdatu Sklepník. 



























Na ukážku vyberám z čísla 2 /90 rozhovor z Jiřím Gruntorádom, šéfom Libri Prohibiti. Akurát mi dnes došiel od nich infomail. Knižnicu Libri som nedávno navštívil a pán Gruntorád bol maximálne ústretový.
























Nabudúce pokračujeme niekoľkými ďalšími stranami z fanzinu Sklepník.


Pozri aj: 





Mišo


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára