pondelok 27. mája 2019

Blog galériART update























Niekoľko fotiek z posledného dňa výstavy Bez slov.

https://ceruzouafarbou.blogspot.com/2019/05/fotky-z-vystavy-bez-slov.html



Poslednú dobu sa mi nahrnulo viacero aktivít a akcií spojených s umením ľudí s postihnutím.  Na niektorých som sa podieľal ja, niektoré som iba navštívil. Na koncerty nebol teraz veľmi čas. No dva koncerty, ktoré som nestihol kvôli rodinným či pracovným povinnostiam, ma fakt mrzia, no nedá sa všetko. 

Jeden bol koncert Vaška Koubka v Pivnici (foto) a druhý bol koncert Rozporu pri príležitosti 20-teho výročia kapely. 

Vaška Koubka som nikdy naživo nevidel, ale jeho veci počúvam rád - http://muzika-komunika.blogspot.com/2018/09/vasek-koubek-obrazy-1991.html, Rozpor som videl veľa krát a myslím, že to v Cyklo-kuchyni bola aspoň taká zverina, ako na ich prvom koncerte v garážach na Pionierskej.



Keď už nie muzika, tak na záver ešte aspoň pár tipov na čítanie. V ostatnom čase sa mi dostalo pod ruku niekoľko zaujímavých titulov. Niektoré som zhltol na jeden šup, niektoré ešte čítam. Bez poradia: Vladimír Balla - V mene otca, Márius Kopcsay - Veselé príhody z prázdnin, Mikoláš Chadima - Alternativa II., Irvin D. Yalom - Pohled do slunce.



Mišo









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára