piatok 17. mája 2019

Disciplina Kičme ‎– Dečija Pesma (1987)


Počas celého dňa stráveného rámovaním obrazov v drevárskej dielni a chystaním výstavy som počúval kadejakú muziku. Ursínyho, Pixies, Avi Buffalo, alebo Disciplina Kičme. Posledne menovaná kapela je hodne zaujímavá vec. Srbská zmes punku, funku, alternatívneho rocku - trochu čosi ako starí RHCHP, Primus či Melvins, okorenený juhoslovanským prístupom a punkom. V Belehrade som si kúpil ich kazetu Ove ruke nisu male, ktorú si z času na čas pustím. Našiel som tam aj pár ich dosiek, ale vždy za príliš vysoké ceny. No veľmi sa mi páči výtvarné prevedenie ich platní. 

Kapela je stále aktívna, stále hrá, aj keď pod trochu zmeneným názvom.  Čo ma dosť štve je, že som premeškal ich koncert v roku 2010 v Belehrade na mestskom festivale "Na Novom Talasu" (dorazil som až o deň neskôr - na Pankrti).

Tu je ich stará doska z konca 80-tych rokov.




















You tube: Dečija Pesma ceo album

Info:
Disciplina Kičme

-------------

Serbian alternative rock/post-HC/avant-funk band.


Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára