nedeľa 22. decembra 2019

VANDALI / STEH :: full split CD-r (2007)


Počas roku som na blog vložil viacero starých fotiek a informácii o mojich bývalých kapelách. Jednou z nich boli aj STEH. Dostal som sa nedávno cez Maja, nášho basáka, ku viacerým starším materiálom a fotkám týkajúcich sa kapely. Niektoré z nich nájdeš tu: http://muzika-komunika.blogspot.com/2019/08/blog-muzika-komunika-ma-10-rokov.html

Teraz som objavil ešte aj video našej staršej nahrávky na You Tube, ktoré nahodil kamoš Tadeáš.

Niekoľko kusov CéDé-eriek mi ešte ostalo, ak by mal niekto záujem.


Split VANDALI/STEH na You Tube.



















Vandali/Steh full split (2007)


Info: http://muzika-komunika.blogspot.com/2018/05/vandali-steh-split-diy-cd-na-vymenu.html




Časom zverejním aj náš druhý album - aj s plným bookletom.

Zatiaľ ako malý bonus aspoň niekoľko plagátov z koncertov:
























--------------------------------------------

Our old CD-r split album. It was released back in 2007. 
STEH was one of my previous bands. I used to play on drums in this band.
We done this split with our friends VANDALI (r´n´r punk).

Bonus: Few old flyers/posters from our gigs.




Mišo


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára