utorok 20. októbra 2009

PIECKA AE - some old songs, year ??? (early 90s)


Post of today is really rare, I think. It is hard to find some recordings from Slovakain alternative band PIECKA AE. But here it is. Here are some old songs (with older line up) released in TLIS studio and save by DJ Kybel.
PIECKA AE were from Bratislava. They start to play around 20 years ago, they are used to practice in psychological advisory service. Back in that times they played with famous czech alternative bands like PSÍ VOJÁCI, MŇÁGA A ŽĎORP,GARÁŽ. They used to play in Kominarska street, in legendary music club. PIECKA AE don´t have any official releases, just few songs from concerts passed on. Later (with other line up) they have one song on some compilation.

enjoy their melancholic, sloopy alternative rock with some ska touches.

http://www.mediafire.com/?onivzym2h1m

(sorry no cover, just my drawing)


mišo
------------------------------------------------------------------------

Tu je slovenský pokec, ktorý vlastne pozostáva z rozhovoru s Palom Čejkom, ex-gitaristom PIECKY AE.

otázky: mišo
odpovede: palo

1. kedy by sa dal datovat vznik kapely PIECKA AE? ako ste prisli k tomuto
podivuhodnému no peknemu názvu?


...uplne presne to neviem ale bude to + - 20 rokov!
ale uplne presne viem ako vznikol nazov. s domcekom sme uz mali predtym
jednu kapelu "Mr Hoovers factory voice" to bol cisty experimentalny
noise industrial...hehe
skusali sme u mojej mami v praci t.j. v psychologickej poradni v karlovke.
este sme chodili spolu na vytvarnu, tam sme sa dohodli ze zalozime novu,
viac hudobnu kapelu. vymysleli sme nazov piecka a taky ten zvuk
prehlasovany... doma sme si potom kazdy vyrobili odznak a jeden mal
piecka ä a druhy piecka e (prehlasovane, neviem kde to je na klavesnici)
tak sme to spojili do toho AE (prehlasovaneho, samozrejme)

2. zostava? viac zostáv?

to je celkom jednoduche. domcek a ja sme to vymysleli a pozvali
ostatnych, teda miloska gasparca este s Mr Hoovera a hidza s ktorim som
mal predtym hudobny projekt "svina". domcek spev, hidzo basa, milosko
bubny a ja gitaar. jediny kto bol co k comu hudobnik bol hidzo... basu
co mal ukradol istemu lubenovi urbankovi. dnes uz ma vlastne nastroje a
hra s kadekim. bol v skupine med, kosa z nosa a tak rozne. je spolu
somnou zakladajuci clen kamosko & kokosko
http://www.facebook.com/profile.php?id=584801171&ref=name#/group.php?gid=116321681779
jeho dost skoro vystriedal jurfi a neskor som (v casoch najvacsieho
vzostupu) odpustil piecku ja. po mne hrali na gitaru peter balik
(zivekvety) neskor druhu gitaru stano bachleda ktori zostal po balikovom
odchode. este nejaky cas s nimi hrala nejaka baba na saxofon ktoru sa
snazili zbalit jurfi z miloskom... ta potom karierne postupila do
polemicu. a to je uz vsetko... mali sme napad ze by sme urobili revival
a tienova zostava vyzera takto: jurfi gitara, ja kontrabas, szigi (hudba
z marsu) bubny a kascak spev... ale toto ci uskutocnime niko nezna...


3. diskografia? ucast na nejakych kompilaciach?

za mojho ucinkovania sa nahralo v irs studiu za asistencie legendarneho
zvukara radia ragtime kybla vec ktoru som ti poslal... zachranil a na
MP3 to dal jurfi. pesnicka ryba z jazera bola na takej nejakej
kompilacii ale to bolo az s tym saxofonom neskor. a existuju nejake
nahravky s koncertov. zevraj aj jedno video!

a vas naj koncert?

netusim. hravali sme s kapelami ako mnaga a zdorp, psi vojaci, garaz, ale
asi najlepsi bol t.z.v. posledny koncert v klube na kominarskej. piecka
mala samozrejme viac poslednych koncertov...ale na tamtom dievcata
najviac kricali...

4. co robia clenovia PIECKY dnes?

ucitel+umelec+dj,
gragicky dizajner+hudobnik+aktivista,
architekt,
architekt+umelec,
punkac+rytec+graficky dizajner+ucitel,
cestovatel...
ta baba neviem. nepoznam ju...

5. buducnost kapely?

k tomu uz som povedal v bode 2.

3 komentáre:

  1. cau, pozeram, ze si pridal Piecku 20.10.2009, co nieje tak davno. problem je ze ten link na RS je nefunkcny a strasne by som bol vdacny za pesnicky od Piecky AE.

    ak by si mal nejaky novy link poslal by si mi ho prosim ta na mail uhlar.tomas@gmail.com

    Vdaka

    Tomas

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je neskutocne! PieckaAE... na Kominarskej hnusne pivo, ale zlate casy :))

    Lubos

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zdravim
    hladam piecku na nete, lebo origos live kazetu mi kamosova matka vyhodila aj s bundou do kontajnera :D Hrozna strata.. Na piecku sme pretancili mládí aj na hubu sme dostali :D

    OdpovedaťOdstrániť