piatok 4. decembra 2009

STRECHA "Všetko je zelené" 1994


STRECHA (roof) - melodic punk band from east part of Slovakia. They started in 1991. First line-up were:P. Kernaševič (drumms) and M. Kolozsy (guitar, vocal). Later Dano Pavelka (bass) join the band. First gig they played in 31.5. 1991 in elementary school in Prešov. After 3 years they made demo "Všetko je zelené" (Everything is green). Here it is:

http://www.mediafire.com/?ugrzuaydm1h

If are you looking for actual information, try: but only in slovak language
http://www.strecha.ori.sk/
http://bandzone.cz/strecha
--------------------------

STRECHA, punk/rocková kapela z Prešova a ich dobrý album z 94.
A nejaké texty:

Ľutujte ma

Všetci sa smejete ste šťastní
No ja sa vám nevyrovnám
Aj keď pohľad jasný mám
Násilím si mokré oči zatváram

Ľutujte ma budem rád
Kus svojej duše vám dám
No asi budem šťastný
Zas len ja sám

Prečo nikto nevie
Že to potrebujem
Prečo nikto nepovie
Veľmi ťa ľutujem

Ľutujte ma...

Dve spojené ruky
Dve duše vedľa seba
Tak málo
Tak veľa

Ľutuje ma...

Diskriminácia

Keď pozeráš na oblohu a myslíš si svoje
Slnko sa ti na oči nikdy už neukáže
Ak robíš a žiješ ako chceš
Ak nepozeráš na čo smieš
Prídu k tebe otázky
Na ktoré nikdy neodpovieš

Vyberáš si ťažší chodník
Nie ku hviezdam, ale k brehu
Odhadzuješ staré slová
A vraciaš sa k príbehu
Potrebujem vlak ktorý ma
Ochráni a pôjde ďalej
Nechá ma tak vlastne voľne žiť
A ja to chcem

Vyhýbaš sa prázdnym slovám a ponižovaniu
Za oblohou sa ti pravé tváre skrývajú
Osud ti však nikto nezmení
Srdce ti nikto neobmení
Či chceš alebo či nie
Svetlo sveta vyhorí

Vyberáš si ťažší...

Vyberáš si stále svojich správnych ľudí
Ale nie je to myseľ, sú to len slová
Kašlú na tvoj zmysel života
Robia aby si nemyslel
Vyhrážajú sa hlúpou silou
Oni sú vodcovia

Vyberáš si ťažší...


mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára